#77: AZIF (10)

 

 

Všechny texty jsou dílem transformačních postupů, ať jsou prováděny skrytě, anebo

ludisticky demonstrativně.

 


 

Figury trhlin & změny pólů působí jako rozpuštění smyslu.

 

 

Charakter simulakra spočívá v jeho dvojitém statusu >

 

být sebou samým a zároveň i něčím jiným.

 

Hra s obaly >

– které odvádějí od skrytého jádra >

jež zůstává nedosažené.

 

Město je gnostickým prostorem >

je to vězení, které vystupuje jako falešný obraz světa.

 

415 [13+24+30+11+21+14+11+18+23+13+28+18+29+30+10+29+18+24+23+28]

 

data_uber

 

Fantom, labyrint a vězení >

fungují jako reprezentanti konceptu paměti >

pokoušejícího se v obrazech odhalit fantasma.

 

Uživatelé tohoto světa vstoupí do ,,animované zóny“ a stanou se karikaturou sebe sama. Animovaný svět se v průběhu let promění v pustinu, v níž se budou uživatelé chaoticky pohybovat, jakoby se jednalo o nesoustředěné narkomany.

Jen velmi málo lidí se rozhodne zůstat v ,,reálném“ světě.

 

 

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s