#77: AZIF (10)

 

 

Všechny texty jsou dílem tranformačních postupů, ať jsou prováděny skrytě, anebo

ludisticky demonstrativně.

 


 

Figury trhlin & změny pólů působí jako rozpuštění smyslu.

 

 

Charakter simulakra spočívá v jeho dvojitém statusu >

 

být sebou samým a zároveň i něčím jiným.

 

Hra s obaly >

– které odvádějí od skrytého jádra >

jež zůstává nedosažené.

 

Město je gnostickým prostorem >

je to vězení, které vystupuje jako falešný obraz světa.

 

data_uber

 

Fantom, labyrint a vězení >

fungují jako reprezentanti konceptu paměti >

pokoušejícího se v obrazech odhalit fantasma.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s