#58: [0]–Asymmetry is Strategy&SiA, 3/3, CZ

>

  • 3_část eseje [0] – Asymmetry is Strategy&SiA
  • 2_část zde
  • 1_část zde

>

Snímek obrazovky 2017-11-02 v 11.29.53

Tibetští mniši v jedné z povídek A. C. Clarka přivádějí odborníky na výpočetní procesy, aby vypočítali všechna boží jména. Když svůj úkol dokončili a předpověď konce se naplnila, technici se vracejí dolů údolím a hvězdy jedna po druhé hasnou. Jinými slovy řečeno, technika vypočítala konec v předstihu proti času.

Máme jedinou volbu zpochybnit projevenou skutečnost války tím, že připustíme její iluzorní kvalitu, převrátíme schéma a staneme se xeno-agenty.

[První metoda pro konstrukci reálného světa]1= (822)2

[Symmetrical overlap between two entities] ≈ (784). Otevřít a rozložit neuronovou síť za pomoci odlišných úhlů pohledu na jeden konkrétní objekt. Z původně koherentní směsi extrahovat dynamickou část – [nestabilitu]. Zachovat tok a chování hmoty. Překrýt znamená spolehlivě oklamat (nejen Neural Network).

cat_adversarial
Guacamole

Spolu soupeřící příklady3– praktický problém všech systémů existujících v reálném světě.

[Nedostatek přenositelnosti]

Vzorky vstupních údajů jsou jemným způsobem poupraveny tak, aby klasifikátor strojového učení4 nesprávně vyhodnotil vstupní údaje. Z jiného úhlu pohledu by se mohlo jednat o formu strategického překrývání (které ale v reálných systémech představuje mnohem výraznější problém, než se původně očekávalo). Překrývání umožňuje v systému migrovat přes vícero tkání hmoty a znovu organizovat vzory. [Morfologie zbraní] Znovu přeskupením nejjemnějších zrnek prachu → [generativních bloků] → vytvořit bojovou linii nové von Neumanovy architektury. Nejjemnější změny odehrávající se na hranici vnímatelnosti. Změny, v nichž jsou obsaženy částice různých forem pohybu – budoucích interakcí a pospolitostí. Změny představují nekonečnou tmu v podobě valící se masy prachu – bez jasného směru. Dávno bylo řečeno, že prach je mistrem kolektivních povstalců. [Metodou radikální transformace] Neexistuje žádná linie narace –––– a to je dobře.

[3D-printed turtle that is classified at every viewpoint as a rifle]5 & Baseball = espresso = latentní forma k přetvoření. 

turtles_and_baseballs

[Adversarial = (209) = Choronzon]6––– vystupuje pod mnoha různými jmény. Generátor duchovního bílého šumu, který je nepřebernou zásobou energie. Pán halucinací. Démon. Xeno-démon. Samotný lidský subjekt. Vykazuje některé morfologické anomálie a zvláštnosti, které ho oddělují od ostatních. Všichni radikální xeno-démoni mají svá vlastní schémata, jsou vždy vymezeni anomálním schématem –– diagramem, na jejichž základě jsou prezentována a znovu složena jejich těla –– jejich pozice a uspořádání orgánů.

 

Obranný mechanismus člověka je nejkonzistentnější entitou na této planetě, jeho paranoia je schopná uchopit a identifikovat každý kontakt. Když tato paranoidní konzistence dosáhne autonomie, stane se nemilosrdně schizoidní v tom, že se pasivně otevře neznámé hrozbě z vnějšku anebo příchodu xeno-agenta.7

Antropomorfní, ale také jakýkoliv jiný (bezpečnostní) systém je Pandořinou skříňkou nezaznamenaných onemocnění, které se vynořují z neutuchajícího odporu systému k vnějším invazím na jedné straně a důsledně eskalují invazi na straně druhé. V tomto smyslu je (bezpečnostní) systém (nejen člověka) projektem intenzity konfliktu mezi xeno-agentem a systémem, který registruje nové nedefinovatelné rány mapované na vnějších hranicích démona a systému.

Démona infikuje entita, která ze systému vyvede širokou škálu povstání. Škůdce xeno-excitace – kosmické choroby nastávají, je-li dosažena kapacita a bezpečnostní systém antropomorfní agentury začíná praskat, snaží se za každou cenu přežít, což způsobuje širokou škálu nakažlivých činností.

Všechno vzrušující a schizoidní, schopné přilákat nemilosrdnou invazi xeno-částic, se odehrává na hranici identity a jejích režimů, které se bolestivě stavějí proti nějaké zlomyslné síle.


 

1Anish Athalye, Logan Engstrom, Andrew Ilyas, Kevin Kwok, ,,Synthesizing Robust Adversarial Examples“, dostupné z: http://www.labsix.org/papers/#robustadv.
2The first method for constructing real-world = (AQ 822) = Dust is the master of collective insurgencies.
3Alexey Kurakin, Ian Goodfellow, Samy Bengio, ,,Adversarial examples in the physical world“, publikováno 8. July 2016. Dostupné z: https://arxiv.org/abs/1607.02533.
4,,Klasifikace (umělá inteligence)“, Wikipedia. Dostupné z: https://cs.wikipedia.org/wiki/Klasifikace_(umělá_inteligence).
5Anish Athalye, Logan Engstrom, Andrew Ilyas, Kevin Kwok, ,,Synthesizing Robust Adversarial Examples“, Dostupné z: https://arxiv.org/abs/1707.07397.
6,,Choronzon“, Dostupné z: https://www.bibliotecapleyades.net/cienciareal/cienciareal19.htm.
7Reza Negarestani, ,,The Dust Enforcer“, publikováno 24. 3. 2012. Dostupné z: http://weirdfictionreview.com/2012/03/the-dust-enforcer/.

 

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s